هر هفته باز یاد من رفته کرده ای

** هر هفته باز یاد من رفته کرده ای **


8 دی ماه 1397 داراب


یادت بـــخیر که یـــاد من خـــسته کـرده ای

درهــای عـــقل رو بـه در بـــسته کـــرده ای

چـــون هـــسته ای به هستی من پا نهاده ای

دنـــیا بــــرای هـــستی من هـسته کرده ای

انـــداختی مـــرا به بند خـــود ای آشنای دل

اکـــنون مـــرا ز بـند خودت رســته کرده ای

در آن چـــمن تـــو بـودی و پــرواز شـــعر من

گل های اطلسی به دور و برم دسته کرده ای

من هفته هاست که از یاد تن هـفته رفته ام

هـــر هـــفته بـــاز یـــاد من رفــته کــرده ای


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حسینی یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 06:45 ب.ظ

با سلام و دستمریزاد
سه پاس استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد