پر از صدای سکوتم

**پر از صدای سکوتم**


تهران 13 شهریور 92


پر از صــــدای ســــــکوتم ســـــــکوت من بشــکن

نشسته در برهـــــوتم ســـــــکوت مــــــن بشکن

صــــــــدای غـــــــربتم از کـــــــبریا فــــــراتر رفــــــت

گـــــــــل ستاره ســــــاز قنوتم سکوت من بشـکن

بــــرای مـــــــاندنم اینــــــــجا هــــــــوس ندارم من

مسافر نشسته به لوتم سکوت مــــن بشـــــــکن

غــــروب مــــی رســـــد از راه و مــــــن غــریبــــانه

به یاد غربت شب های سوتم سکوت من بشکن

پیــــــاده کــــن تو مــرا با نفــــــــیری از دم خـــــود

خموش چو شمع به فـــوتم ســــکوت من بشکن

همیشه میــــپرم از شـــــــــاخه ای به شاخ دگــر

بیـــــــــا که زیر شاخ بلوطم سکـــوت من بشکن

به تـــــوت می دهـــــــــم از آشــــــیـــــــانه غــــذا 

نجیـــــب زاده چو تــوتم سکـــــوت من بشــــــکن

سقــــــوط می رســــد و  می روم به بالا دســت

در آســــتان سقـــــوطم سکــــوت من بشــــکن 

به عـــــهد ســـــابق خود ثابتــــــم و مــــی مانـم

ســـرایدار ثبـــــوتم ســـــــکوت مــــــن بشــــــکن

ســــپیده را تـــو نبیـــــنی نشـــــان ز خــــانه من

ســــپیده در ملــــکوتم ســـکوت مــــن بشـــــکن


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com