ملائک در کناری دارم امشب

**ملائک در کناری دارم امشب**


چهارشنبه 27 اسفند 1399 - تهران ، شهرک پردیس


عـــجب من افتخاری دارم امشب

چــه حال بیقراری دارم امـــشب

که شـــعرم رفته در اوج مــلائک

ملائک در کـــناری دارم امـــشب

نپرس از من که شب آیم و یا روز

پریــشان روزگاری دارم امــشب

چـــنار شـــعر من گــردد تنومند

چه خوش زیر چناری دارم امشب

به زر باید نوشـــتن واژه هــــایم

سـرای زرنــــگاری دارم امـــشب

نگاهم کن که با هم جــمع گردیم

چـه جــمع تابداری دارم امــــشب

سرم با ساکتی ســـوگند خـــورده

سـکوت پایــــداری دارم امــــشب

خزان در عمق روحم ماندگار اسـت

خــــزان بی بــــهاری دارم امــشب

به دامان می چـــکد خــونابه از دار

تن دامـــان به داری دارم امـــشب

گـــذارم رفـته تا شـــام غــــریبان

عجب گشت و گــذاری دارم امشب


از فتاح بحرانی

http://fbahrani.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد